تو نوشتی خداحافظ که دلم ساده نبازه
بی خبر بودی ندیدی که اب از سرم گذشته
اگرم دیدی ندیدی اونچه به شبم گذشته
تو نوشتی خداحافظ وقتی که تازه شروعه
همیشه اول قصه یه تبسم یه طلوغه
چی می خواستم و چی شد وقتی فرصتی نبود
تو شبات ماه شدن دیگه رخصتی نبود
انگار که دریای غم بود تاوان دلبستگی هام
گرداب موندن و رفتن امواج وابستگی هام
سایه رو از شب گرفتم تا حقیقت و ببینه
به مهتاب راضی نشه و پای حرفامون بشینه
اما نوشتی خداحافظ رفتی و مانع نمیشم
اما به پیوند رویا تا هرگز قانع نمی شم...

مرداد 89
شام شیما...ما را در سایت شام شیما دنبال میکنید
برچسب: نامه های پست نشده,نامه های پست نشده عاشقانه,نامه عاشقانه پست نشده,نامه های پست نشده ونوس, نویسنده: بازدید: 109