دله که رندونی یه خواهشهxa0 هنوزم دنبال نیم نگاهشهxa0 ائنی که نمک به زخم دل زده هواییه این سردیام از اهشهxa0 راهشه باید اونم تنها بشه سخته اما تاوان گناهشهxa0 باید که به سیم اخر بزنهxa0 جدایی این راه تباهشه...